Lilypie Expecting a baby Ticker هفته دهم ( 69) - هدیه آسمانی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


هفته دهم ( 69) - هدیه آسمانی

فتوس از نظر شکل و ظاهر کمی شبیه یک میگوی متوسط است . در این زمان اندامهای تناسلی تشکیل می شوند ولی در این هفته از طریق سونو گرافی نمی توان تعیین جنسیت کرد . معمولا بین هفته دهم تا دوازدهم آزمایش CVS انجام می شود . (که خانم دکتر برای من صلاح ندونستن . )

دیروز برای دومین بار احساس کردم که یه نبض کوچولو توی دلم داره میزنه . خیلی لذت بخش بود.اینکه احساس کنی که یه موجود زنده که پاره ای از وجود تو و همسرته توی دلت داره نفس می کشه یا شاید هم شیطونی می کنه مثل باباش . یه لحظه احساس کردم که نی نی دلم داره ابراز وجود می کنه .شاید هم گلگی . فکر کنم می خواست بگه خوب مامانی من گرسنه ام می شه چرا هیچی نمی خوری چرا از همه چی بدت می آد . چرا به فکر من نیستی ؟ تازه گفت اگه اینجوری ادامه بدی به بابایی چقولیتو می کنم مگه نگفته نباید یه مو از سر بچه ام کم بشه . خوب با این وضع غذا خوردن تو که من کچل می شم آخه مامانی .   

دلم براش سوخت . احساس کردم یه جورایی فراموشش کرده بودم . طفل معصومم رو. ولی قول میدم تا دو هفته ی دیگه خوب بشم و همش بخورم. توی کتاب نه ماه انتظار زیبا که خاله شیوا بهم داده نوشته که هفته ی دوازدهم حالت تهوع کم کم از بین می رود و نیروی از دست رفته به حالت اول باز می گردد .فقط دو هفته مونده مامانی .امروز روز آخر هفته ی دهمه .

اونوقت دیگه همه ی توانم رو می ذارم برا تو گنجشککم .



نویسنده : ری را » ساعت 11:12 صبح روز یکشنبه 87 فروردین 25